четвртак, 20. фебруар 2014.

6 viceva

Izvinjavam se zbog krace pauze! Bio sam jako zauzet i stvarno nisam imao vremena ovim da se bavim, ali se nadam da cu od sada biti aktivan svaki dan! Za danas sam pripremio 6 viceva koje sam izabrao po mom izboru, mozda vas nece svaki nasmejati, ali jedan od tih sest sigurno hoce, opustite se i nemojte razmisljati ni o cemu u ovih narednih 5 minuta!
Uzivajte!

U radno vreme žena sretne svog muža sa cvećem u ruci i besno ga pita:
- Kome nosiš to cveće?
- Pa, sekretarici, ovaj...
Žena poludela, viče:
- A tako, sekretarici cveće, a ženi kurac!?
Muž pruža ruku i sleže ramenima:
- Hoces onda ti cvece?

Najavljivač u cirkusu sa megafonom u ruci izašao pred publiku sa jednim čovekom.
- Dame i gospodo, ovo je čovek sa neverovatnim pamćenjem. On će sada da se popiša po gledaocima iz prvog reda.
Kada su to čuli, svi iz prvog reda su ustali i seli gde je ko stigao.
- Dame i gospodo, rekao sam, čovek sa neverovatnim pamcenjem!

Evo jedan vic, crni humor je u pitanju! Nemoj te me mezeti ja sam se ismejao kada sam ga procitao!
Što se dobije kada se kamion krompira zabije u djecu?
- Musaka.

Pričaju dvije plavuše;
- Čujem da si pala vozački ispit?!
- A jesam...
- Pa kako?
- Ulazim ja u kružni tok i na okruglom znaku piše 30. I ja 30 puta obišla u krug i instruktor kaže pali ste...
- A jooj, mora da si pogresno brojala!

Na semaforu plavuša udara kola ispred sebe. Ljutiti vozač izlazi napolje i viče:
- Je si li normalna?! Ma jesi li tu uopšte polagala vožački?!
- Kaze plavusa : Sigurno vise puta od tebe!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA

 U vreme dok je u Crnoj Gori vazilo pravilo da devojke moraju da budu nevine pre braka udavale se 3 devojke, ali nijedna nije bila nevina...
Dolazi prva devojka kod bake i kaze:
-Ja se bako udajem, ali nisam nevina, sta da radim?!
Baba upita:
-Pa koliko si se puta vec....?
-Pa jedno 3-4 puta.
-Onda idi u podrum i uzmi saku baruta i gurni u p**** i kad pukne mislice da si nevina.
Devojka poslusa babu i ubaci saku baruta i kad je crnogorac kresne puce
Devojka sva srecna pita:
-Vidje li moje nevinosti?
-Vidje, vidje. -odgovara crnogorac
Dolazi tako druga devojka sa istim problemom kod babe i baba je pita:
-Pa dobro, koliko si puta...?
-Jedno desetak puta.
-Idi u podrun i uzmi 2 sake baruta i gurni u p**** i kad pukne bice kao da si izgubila nevinost.
Uradi to devojka i bude kao sto je baba rekla, pukne kao iz puske,a devojka kaze:
-Aa jadan vidje li moje nevinosti?
-Vidje, vidje...
I tako dodje babi treca devojka sa istim problemima kao i prethodne dve, a baba je pita:
-Koliko si se puta seksala, djevojko?
-Pa,jedno 1OO puta...
-Pih jadna idi ti do podruma i sve sto nadjes ubaci u p**** i bice sve kako treba...
Otisla devojka do podruma, a tamo 2 bureta baruta...Sta ce, ubaci oba.Dodje vreme i za prvu bracnu noc i pocne crnogorac kad sve prsti, puca, slomi se sve, raspala se kuca kad vice devojka sa jednog kraja:
-VIDJE LI MOJE NEVINOSTI?
A crnogorac ce:
-Vidje, vidje, samo ku**a nidje..

To bi bilo to od mene za danas! Javljam vam se sutra! Podelite mojoe postove mozda ce se drugima svideti! Morao sam zvezdicama pokriti ruzne reci, em su zabraljne, em ne bih bas da ispadnem nekulturan! U komentare stavljajte neke vase dobre viceve, da i vi mene malo nasmejete, ako to uspete :) ! Ja sam vas nadam se nasmejao...Pozdrav!

Нема коментара:

Постави коментар